Дніпро – туристичне місто

Квітень 11, 2017
Розкажіть друзям:

9 лютого 2017 р. в Агентстві розвитку Дніпра (далі DDA) було проведено круглий стіл “Перспективні туристичні напрямки та практичні аспекти їх розвитку” для активізації туризму в місті. Учасниками круглого столу стали представники органів місцевого самоврядування, керівники комунальних підприємств, туристичних та громадських організацій, готельно-ресторанного бізнесу, викладачі ВНЗ.
Відкрив круглий стіл директор DDA Володимир Панченко, який презентував основні напрямки роботи агентства та поділився планами на майбутнє, зокрема про створення індустріального парку, розвиток транспортної інфраструктури та залучення інвестицій у місто. Слідом за ним керівник туристичного напрямку DDA Анна Колєда презентувала концепт стратегії розвитку туризму в місті та запропонувала механізм його реалізації на основі принципу державно-приватного партнерства. Також вона зазначила, що пріоритетними напрямками туризму у Дніпрі на поточний рік є подієвий, індустріальний, міський, етнокультурний, патріотичний, діловий та водний види туризму.
У якості спікерів на круглий стіл були запрошені практики у сфері туризму: Вони поділилися досвідом впровадження подібних стратегій на прикладі Кам’янця-Подільського та Києва, також підкреслили важливість взаємодії між всіма учасниками ринку туризму – бізнесом, владою та громадою. Зокрема Ігор Голубаха – голова Всеукраїнської асоціації туроператорів – наголосив на важливості створення в Дніпрі туристичної асоціації міста для консолідації зусиль учасників туристичного ринку на міському, регіональному та всеукраїнському рівнях
Невід’ємною складовою розвитку будь-якого міста є туристичний бренд та чітка маркетингова стратегія. Успішним досвідом впровадження туристичного бренду Одеси поділився Іван Воїн – чіф-дизайнер асоціації “Туризм Одеси” та один з його авторів.
Учасники круглого столу після яскравої емоційної презентації почали висловлювати думки про необхідність створення власного бренду як інструменту розвитку міста та туризму зокрема.


Ярослав Ярошенко, координатор напрямку брендингу міста в DDA, представив вже затверджений у 2013 році бренд та логотип нашого міста і обґрунтував необхідність його візуального доопрацювання, а також закликав до консолідації зусиль для його просування. Громадськість підтримала ці ідеї.
У ході активного обговорення присутні на круглому столі висловили свої пропозиції щодо розвитку туризму у місті, дійшовши висновку в необхідності створення єдиної туристичної інформаційної платформи. Вона буде створена на базі DDA і налагоджуватиме взаємодію між учасниками туристичної індустрії, координувати створення якісних продуктів та послуг, включаючи єдиний он-лайн-портал та туристичний інформаційний центр.
Підсумовуючи вищесказане, керівник Агентства В. Панченко підкреслив, що у місті достатньо конструктивних ініціатив, які за підтримки влади сприятимуть активізації туризму в місті.

Розкажіть друзям:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *