Конкурс на кращу концептуальну ідею бренду міста Дніпро та його логотипу

Червень 8, 2017
Розкажіть друзям:

“Агентство розвитку Дніпра” оголошує відкритий творчий конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу у зв’язку зі зміною назви міста та появи нових акцентів у його позиціонуванні.

Метою конкурсу є створення та визначення концептуальної ідеї та логотипу міста Дніпро, які будуть спрямовані на формування корпоративної культури міста, просування позитивного іміджу Дніпра в Україні та за кордоном, та використовуватимуться в інформаційно-рекламних заходах, спрямованих на промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу міста.

Всім учасникам надається можливість ознайомитись з результатами соціологічного дослідження, SWOT-аналізу, попередніми концепціями бренду міста Дніпро заповнивши заявку на участь у конкурсі та надіславши її до 30.06.2017 на пошту info@brand.dp.ua з позначкою «Заявка».

Детальніша інформація у Положенні про відкритий творчий конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу.

Розкажіть друзям:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *