Міське бренд-партнерство – основа ребрендингу Дніпра

Квітень 11, 2017
Розкажіть друзям:

В умовах глобальної економічної та демографічної кризи обсяг доступного людського і фінансового капіталу скорочується. Території змушені вступати в запеклу конкуренцію за ресурси, у тому числі і людські. І у цій боротьбі виграє той, хто швидше знайде своє місце в новому світі.

Не є виключення і наш Дніпро. Місто, яке нещодавно змінило своє ім’я відкинувши комуністичну складову потребує чіткої стратегії ребрендингу. Варто зазначити, що під ребрендингом ми маємо на увазі не лише зміну візуальної частини – логотипу, гасла, кольорів, а комплексну зміну сприйняття нашого міста у країні та світі.

Ребрендинг територій – інструмент, який дозволяє залучати нових відвідувачів і інвесторів у місто, а самих жителів спонукає до активної діяльності на користь їх міста. Багато міст і регіонів за кордоном вже давно і успішно використовують цей інструмент.

Містам потрібно змінити свої методи, щоб ефективніше конкурувати, вирішувати проблеми і впроваджувати інновації. Одним з таких методів є залучення груп громадян і компаній в цей процес, тому що це перетворює їх з пасивних споживачів в активних творців переваг міського середовища. Так вони зможуть краще вирішувати проблеми міста і формувати його майбутнє. Це також сприяє зміцненню зв’язків між міською спільнотою у період, коли з’являється тенденція до їх роз’єднання.

Щоб ребрендинг міста був успішним, необхідно партнерство між ключовими організаціями стейкхолдерів. Міські бренд партнерства не схожі на департаменти міської ради, місцеву владу, приватні компанії, волонтерські, громадські та благодійні організації. Це партнерська форма організації.

25 листопада 2016 р. з ініціативи Агентства розвитку Дніпра відбувся круглий стіл на тему: «Ребрендинг міста Дніпра» який став початком формування міського бренд-партнерства у нашому місті. Учасники круглого столу ознайомились з досвідом туристичного брендингу України, який представила один з його авторів Тетяна Жданова, та обговорили подальші кроки спільної діяльності.

 

Представники організацій стейкхолдерів, що входять в партнерство, можуть мати свою програму і мотивацію для участі, власні методи роботи, прийняття рішень і їх реалізації. Їм потрібно розробити абсолютно нову систему спільної діяльності, щоб узгодити цілі і дії і зробити партнерство ефективним засобом поліпшення конкурентоспроможності міста, керуючи пошуком і створенням необхідних ресурсів.

Члени бренд партнерства вирішують, як буде виглядати їх місто в майбутньому, які цінності воно зможе запропонувати споживачам, як це буде відбуватися і які спільні зусилля слід зробити, щоб зробити це майбутнє реальним. Партнери повинні бути готові збиратися і вирішувати завдання, навіть якщо це буде складно через конфлікт інтересів, розходження у думках, уявленнях про терміни або особисті непорозуміння. Все це необхідно для досягнення головної мети: підвищити здатність міста стати кращим, більш надійним і конкурентоспроможним місцем.

Ми запрошуємо всіх активних жителів Дніпра долучитися до роботи міського бренд-партнерства на базі Агентства розвитку Дніпра. Тільки від нас залежить яким буде наше місто у майбутньому – промисловим гігантом чи містом ІТ технологій, космічною столицею чи інноваційним центром Східної Європи.

Разом ми зробимо Дніпро перлиною на мапі світу!

Розкажіть друзям:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *