Оновлене голосування за кращу концептуальну пропозицію ідеї бренду м. Дніпро та його логотипу за допомогою BankID

Липень 20, 2017
Розкажіть друзям:

Про це наголосили учасники прес-конференції, яка в медіа-центрі Інформатор за участю Володимира Панченка, директора «Агентства розвитку Дніпра», Сергія Довгополого, ГО «Центр Практичних Інновацій», керівника програми EGAP Dnipro та Ярослава Ярошенка, керівника напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра».

За словами Володимира Панченка, «Розпочинаючи роботу над ребрендингом нашого міста близько півроку тому з проведення перших бренд-сесій із залученням впливових українських фахівців, ми чітко розуміли, що цей процес повинен відбуватись максимально відкрито для всього суспільства, а сама суть бренду повинна походити з ідентичності наших мешканців і бути спрямована на майбутнє. Саме тому, відповідно до принципів е-демократії ми надали можливість всім дніпрянам взяти участь у нашому соціологічному дослідженні іміджу міста (учасниками якого стали понад 1000 дніпрян) та у голосуванні за кращу концептуальну ідею бренду та логотипу. Але, на жаль, технічні параметри опитування за 32 багатопрофільними питаннями, які продемонстрували свою доцільність і не уможливлення втручання автоматизованих акаунтів у заповнення анкети, на етапі онлайн голосування за роботи трьох фіналістів виявились недосконалими, з приводу надання одностайної відповіді/голосу. Тому за підтримки наших колег із IT-спільноти ми вирішили оголосити рестарт голосування з врахуванням сучасних інформаційних технологій».

«В сучасному суспільстві дуже важливо проводити подібні конкурси не тільки відкрито та прозоро, але й безпечно, – каже Сергій Довгополий. – Сучасні технології пропонують дієвий спосіб вирішення цієї проблеми – BankID. Це ідентифікація особистості особи через банк, клієнтом якого вона є. Саме завдяки BankID більшість українців можуть отримати державні адміністративні послуги в режимі онлайн. Як команда, що долучена до впровадження е-демократії у місті та області, ми завжди раді допомогти громаді з цього питання. Також ми вдячні всім учасникам голосування, як авторам концепцій лого, так і прихильникам, за розуміння, і закликаємо активно долучатися до оновленого голосування та обирати свій варіант. Іі нехай у чесній конкурентній боротьбі переможе найкращий».

«Оголосивши тиждень тому голосування, завдяки активності небайдужих містян було виявлено загрози голосування, що унеможливлювало об’єктивний вибір переможця. – долучається Ярослав Ярошенко. Практично відразу в наших групах в соціальних мережах, репостах анонса, стали з’являтися коментарі учасників, які вказували на те, що деякі з тих, хто проголосував, зробили це не один раз. Маючи певні припущення, що до голосування можливо були залучені боти, написані відповідні програмні скрипти щодо можливої «накрутки» голосів, ми провели консультації з ІТ-фахівцями, тим більш, що ще в червні за підтримки «Агентства розвитку Дніпра» пройшов спеціалізований форум ІT-технологій ІТЕМ-2017. Тож ми дійшли спільного до висновку про необхідність рестарту голосування, як доказу прозорості і не ангажованості конкурсу, такого важливого в житті громади.

Оновлене голосування, яке розпочнеться 20 липня і триватиме до 30 липня буде доступне за посиланням: https://brand.dp.ua/voting/ . Голосування захищено сучасною електронною системою верифікації «Bank-ID», що дозволяє дистанційно підтвердити особу користувача за допомогою його банківського профілю при наданні адміністративних послуг через Інтернет. Іншими словами, проголосувати можна буде тільки один раз незалежно від використовуваного браузера, девайса і т.д. Досить мати банківську карту». 

Подивитися повне відео прес-конференції можна за посиланням: https://www.facebook.com/DniproDevelopmentAgency/videos/832156253626507/

Розкажіть друзям:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *